Chronoforum Forum Index Chronoforum
CHRONUS YEAH YEAH YEAH
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

ME 2

 
Post new topic   Reply to topic    Chronoforum Forum Index -> General Chat
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Valorian
Supreme Troll


Joined: 28 Feb 2008
Posts: 310

PostPosted: Wed Jan 27, 2010 6:46 pm    Post subject: ME 2 Reply with quote

ME 2 is the shit.
Subject Zero... best shit ever.

"No one has ever asked me this shit before, thanks...fuck you."
Back to top
View user's profile Send private message
Firerelic
Supreme Troll


Joined: 18 Jun 2008
Posts: 408

PostPosted: Wed Jan 27, 2010 7:39 pm    Post subject: Reply with quote

Bacon.
Back to top
View user's profile Send private message
Tinkerbela
HAZ NO LIFES


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 722
Location: San Diego,CA

PostPosted: Thu Jan 28, 2010 12:33 pm    Post subject: Reply with quote

SHUT UP...no spoilers. Razz

I need a new computer BAD... combat abit rough for my graphix fps Sad
_________________
Profiles: Tinkerbela, Tinkeron, Longfang, Tinker, Blueshade
Back to top
View user's profile Send private message
Evicar
Troll


Joined: 18 Sep 2006
Posts: 263

PostPosted: Sat Jan 30, 2010 5:04 pm    Post subject: Reply with quote

It's tons of fun but a lot of the RPG elements were cut down which I don't like.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Tinkerbela
HAZ NO LIFES


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 722
Location: San Diego,CA

PostPosted: Mon Feb 01, 2010 1:22 pm    Post subject: Reply with quote

Not enough LOOT... I actually liked managing my equipment and getting upgrades.

Sad lossing that aspect is a tiny be disaapointing, but the game play is alot faster without it...what can I say, I like shoppin Razz
_________________
Profiles: Tinkerbela, Tinkeron, Longfang, Tinker, Blueshade
Back to top
View user's profile Send private message
Vanadis
Supreme Troll


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 493
Location: West Virginia

PostPosted: Fri Feb 05, 2010 11:15 am    Post subject: Reply with quote

I like that being paragon means you're like a dirty politician now, lol.
_________________
Laylu wrote:
Vanadis looks awesome as a moonkin.

Back to top
View user's profile Send private message
Cyndra
Antler Wearing Luv Muffin


Joined: 06 Sep 2006
Posts: 1750
Location: Nashvegas, TN

PostPosted: Fri Feb 05, 2010 1:56 pm    Post subject: Reply with quote

I uh, think the game was wayy too short. I adore Samara, and regardless of what the guides say my toon will continue her quest to attempt to sexxor the asari queen.

Beyond that, a good mix of paragon and renegade is really the way to go.
_________________
If you say 'plz' because its shorter than 'please', I will say 'no' because its shorter than 'yes'.
Back to top
View user's profile Send private message
Phoenixbow
HAZ NO LIFES


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 1045
Location: Chicago suburbs

PostPosted: Fri Feb 05, 2010 4:16 pm    Post subject: Reply with quote

I finished my first playthrough at well over max paragon as well as about half way through renegade.
_________________
I am the greatest puller alive...
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Cyndra
Antler Wearing Luv Muffin


Joined: 06 Sep 2006
Posts: 1750
Location: Nashvegas, TN

PostPosted: Sat Feb 06, 2010 12:33 am    Post subject: Reply with quote

That's more entertaining than complete paragon, imo.
_________________
If you say 'plz' because its shorter than 'please', I will say 'no' because its shorter than 'yes'.
Back to top
View user's profile Send private message
Vanadis
Supreme Troll


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 493
Location: West Virginia

PostPosted: Thu Feb 11, 2010 6:39 pm    Post subject: Reply with quote

The interrogation is hilarious as paragon and renegade, imo.

P.S. Who did what the Illusive Man wanted you to at the VERY end of the game?
_________________
Laylu wrote:
Vanadis looks awesome as a moonkin.

Back to top
View user's profile Send private message
Cyndra
Antler Wearing Luv Muffin


Joined: 06 Sep 2006
Posts: 1750
Location: Nashvegas, TN

PostPosted: Thu Feb 11, 2010 6:41 pm    Post subject: Reply with quote

Fuck the elusive man, for srs. If anybody's gonna make monies off my Shepherd's work it will be me, alllll me.
_________________
If you say 'plz' because its shorter than 'please', I will say 'no' because its shorter than 'yes'.
Back to top
View user's profile Send private message
Valorian
Supreme Troll


Joined: 28 Feb 2008
Posts: 310

PostPosted: Sat Feb 13, 2010 5:08 am    Post subject: Reply with quote

Just beat it on Insanity and I have to say....Brutal. Absolutely brutal. Did it as an Infiltrator. Tried it as an adept first but it totally sucked. Every thing is god damn immune to biotic shit and you do shit for weap damage. The slow mow, tac. cloak, geth shield, and ai hacking were the only things that even let me beat the heavy synth/geth missions. Oh and you MUST have someone in your party with maxed shockwave, and or Explosive tech pet. Even better if you have 2 for some.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Chronoforum Forum Index -> General Chat All times are GMT - 6 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


World of Warcraft phpBB template "WoWMoonclaw01" created by MAËVAH (EU-Illidan) - ex-MOONCLAW (EU-Sinstralis) (v1.07) - http://www.wowcr.net/templates
© World of Warcraft and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. wowcr.net is in no way associated with Blizzard Entertainment.
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group